Co nowego | 3 |
3/2 Budowanie wsparcia społecznego w pracy z ofiarą przemocy domowej | 79 |
3/3 Organizacja i udzielanie pomocy psychologicznej | 91 |
5/3.2 Przykładowy arkusz rozmowy z osobą doznającą przemocy | 189 |
5/4.2 Arkusz informacyjno‑diagnostyczny dla dziecka – ofiary lub świadka przemocy | 199 |
5/4.3 Dziecko jako świadek przemocy domowej | 203 |
5/4.4 Główne zasady i najczęstsze błędy przy tworzeniu planu pracy z rodziną | 219 |
5/4.5 Praca z osobą niepełnosprawną i psychicznie chorą | 223 |
Spis treści | 5 |
1 Asystent rodziny w systemie przeciwdziałania przemocy w rodzinie | 7 |
2 Modele i narzędzia pracy asystenta rodziny | 31 |
3 Interwencja w rodzinie z problemem przemocy | 53 |
4 Prawo w procedurach przeciwdziałania przemocy w rodzinie | 145 |
5 Dokumentacja i narzędzia dla osób oraz instytucji realizujących zadania z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie | 175 |
5/1 Plan pomocy w przypadku występowania przemocy w rodzinie | 175 |
5/2 Dokumentacja związana z pracą ze sprawcą przemocy | 179 |
5/3 Dokumentacja związana z pracą z ofiarą przemocy | 187 |
5/4 Dokumentacja związana z pracą z dzieckiem, które jest ofiarą lub świadkiem przemocy | 195 |
5/4.1 Diagnoza występowania przemocy w rodzinie wobec dzieci | 195 |
5/4.2 Arkusz informacyjno‑diagnostyczny dla dziecka – ofiary lub świadka przemocy | 199 |
5/4.3 Dziecko jako świadek przemocy domowej | 203 |
5/4.4 Główne zasady i najczęstsze błędy przy tworzeniu planu pracy z rodziną | 219 |
5/4.5 Praca z osobą niepełnosprawną i psychicznie chorą | 223 |